DİQQƏT!

Azərbaycanda yeni dərs ili başlayırXəbərlər

Azərbaycanda yeni dərs ili başlayır

 

Bu il 130 mindən çox uşaq I sinifə gedəcək.
Təhsil Nazirliyinə istinadən verdiyi məlumata görə, bu il ölkəmizin ümumi təhsil məktəblərinin I sinfinə 130454 şagirdin qəbul olunacağı proqnozlaşdırılır. 2011-2012-ci dərs ilində I sinif şagirdlərinin sayı 125408 nəfər olub. Bu göstərici, 2010-2011-ci tədris ilində isə 120032 nəfər təşkil edib.

Yeni tədris ilində Bakı şəhərindəki ümumi təhsil məktəblərinin I sinfinə 36102 şagirdin qəbulu gözlənilir. Ötən tədris ilində bu göstərici 35509 nəfər olub.

Qeyd edək ki, təhsil nazirinin əmri ilə təsdiq olunmuş müvafiq qaydalara əsasən, ümumi təhsil məktəblərinə, bir qayda olaraq, hər il sentyabrın 15-dək 6 yaşı tamam olmuş əqli və fizioloji cəhətdən sağlam uşaqlar qəbul edilirlər. İstisna hallarda oktyabrın sonunadək 6 yaşı tamam olacaq istedadlı uşaqlar da məktəbdə yaradılmış komissiyanın rəyi əsasında vaxtından əvvəl I sinfə qəbul edilə bilərlər. Noyabrda 6 yaşı tamam olacaq xüsusi istedadı ilə fərqlənən uşaqların vaxtından əvvəl I sinfə qəbulu məsələsinə isə avqustun əvvəlindən sentyabrın 10-dək Təhsil Nazirliyində yaradılmış komissiya tərəfindən baxılıb müvafiq qərar verilir.

Respublika üzrə ümumilikdə 50000 şagird yerlik 167 yeni orta məktəb tikilib və 2012-2013-cü dərs ilindən şagirdlərin istifadəsinə veriləcək. Bunlarla yanaşı, 103 məktəb əsaslı təmir edilib, 21 məktəb üçün 5104 şagird yerlik əlavə korpuslar inşa olunub.

Onu da qeyd edək ki, Təhsil Nazirliyi tərəfindən 16640 şagird yerlik 45 yeni orta məktəb tikilib. Həmçinin, 3 təhsil müəssisəsi üçün 960 şagird yerlik əlavə korpuslar inşa edilib və 15 məktəbdə əsaslı təmir işləri aparılıb.

Yeni dərs ilinizi təbrik edirik əziz userlər! Ugurlarınız bol olsun!  Blik bayramınız mübarək !


8 12

ŞƏRH YAZ

ŞƏRHLƏR

  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:4316
    _BianKa_20 Oktyabr 2012 17:01
    Sitat: Elmir_Hamidi
    Kaş başlamaz olaydı=(

    kaw
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:18
    prosta girls18 Oktyabr 2012 15:13
    xeyirli olsun 9 kecdim lovejoy
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:345
    FeeL My LoVe...22 Sentyabr 2012 16:12
    Hamiya ugurlar.Men de 8-e kecdim... feel
  1. Xəbərlər: 47
    Şərhlər:1241
    Ulka17 Sentyabr 2012 22:42
    Ugurlu olsun mekteb bawtadi ele bil hec yay tetilide olmamiwdi bele hiss edirem)))Bugunku dersderden sora))
    --------------------
  1. Xəbərlər: 195
    Şərhlər:4309
    ms_dynamite17 Sentyabr 2012 11:38
    Sitat: nur555
    HAHAHHA OLDUME GULMEKDEN 1-CI KURSA GETMEYIM YADIMA DUSDU.ILK ZVANOKDA DUSMUSDUK ELE BIL AJDIXDAN CIXMISDIQ.INDI UJE 3-CU KURSDAYAM.1-CI KURSDAR GELENDE O SAAT HISS OLUNUR TEZEDIRLER.
    BUTUN TEBRIKLERE QOSULURAM

    ayyyyy göre gör 1ci zəngdə düşmüsən ama mən 1ay getdim bufetin yolunu tanımırdım...1ci semestr bildim hardadır...
    --------------------
    Bilərək qılmadığın Namaza "qəza" demə! Unutma bilərək maşının önünə atlayana "qəza" keçirtdi yox, "intihar" etdi deyirlər!
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:60
    ALTAyjafarov16 Sentyabr 2012 21:13
    1-Cİ SİNİFLERİ TEBRİK EDİRİM.MƏN BU İL 7-Cİ SİNİFE KEÇDİM ne
  1. Xəbərlər: 2
    Şərhlər:371
    angel barbie16 Sentyabr 2012 16:38
    xeyirli olsun
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:2748
    Incir Receli16 Sentyabr 2012 13:42
    men de 11 e kecdim insallah gelen il unide oxuyariq know
  1. Xəbərlər: 80
    Şərhlər:4047
    Gulka16 Sentyabr 2012 08:26
    uje mektebe yox kollece gedecem geleceyin hekimi olacam inwallah buna gore sevinirem dance1 ama ota tehsili aldiqim mektebden gucle qurtulmuwwam wukur ALLAha bitirdim oranida biz mektebden gedende muellimler bayram kecirdirdi crazy
    --------------------
    Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea
  1. Xəbərlər: 9
    Şərhlər:1663
    MY_CRAZY_FRIENDS_16 Sentyabr 2012 02:36
    hazirliga gedirem heyiff
  1. Xəbərlər: 121
    Şərhlər:2831
    M_A_R_I_K16 Sentyabr 2012 01:34
    artiq nece ildi mektebi qurtarmiwam:))))))))Deyirdiler darixassan mektebcun:))))))))ama hech qulaqimada girmir :)Cunki mektebden soraki heyatim cox yaxwidi :)
    --------------------
    Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

    Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

    {---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}
  1. Xəbərlər: 6
    Şərhlər:928
    AzIk_TAzIk15 Sentyabr 2012 23:49
    Bu gün məktəbimizin açilişina Hacıbəla gəlmişdi kankret təmir eləyiblər məktəbimizi :)
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:1225
    ღ SuPPeR ღ15 Sentyabr 2012 22:56
    MEN DE BU IL ALI MEKTEBE GIRMISEM,,,KOLLECE DEE YANII,,,,

    HEE BAXACAAAM DA YAAANII,,,
  1. Xəbərlər: 21
    Şərhlər:3861
    _Aymir_15 Sentyabr 2012 22:54
    Butun mekteblileri bilik gunu munasibetile tebrik edirem ALLAH zehninizi acig elesin...
    --------------------
    Ağıllı bi təklik axmaq bi əlaqədən yaxşıdır; ya kralın yanında kraliça olarsan ya da soytarının yanında məsxərə! Tərcih sənin!
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:13
    Qeweng15 Sentyabr 2012 22:35
    hamiya ugurlar mende bu il 11-em inwallah gelen ilin bu vaxti telebe olaram. butun telebelerin sag eli menim bawima beli UGURLAR
  1. Xəbərlər: 513
    Şərhlər:3240
    ToMa_8415 Sentyabr 2012 22:31
    Mən də hər bir şagird və tələbələri yeni dərs ili münasibətilə ürəkdən təbrik edirəm və eyni zamanda bilik günü münasibətilə də.Bol-Bol uğurlar arzulayıram hər birinizə smile
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:1
    Ooyy MeeNn..)15 Sentyabr 2012 22:06
    Meeendee getmeeeey istireeemm mektebee bj
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:9
    Roccy15 Sentyabr 2012 22:06
    Mende tebrik edirem yeni ders ili munasibetile duzdu mektebi qurtarmiwam coxdan
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:133
    Esyam15 Sentyabr 2012 21:06
    haminizi tebrik edirem menimde qardawim bu il universitete qebul oldu. kaw mende mektebe gederdim ama coxdaaaaaan bitirmiwem ((((((
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:104
    Lady_Gaga15 Sentyabr 2012 20:50
    Men 10-a kecirem hamini tebrik edirem.Ama bizim mektebde 17-si olacaq ders tongue2
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:577
    Elmir_Hamidi15 Sentyabr 2012 20:19
    Kaş başlamaz olaydı=(
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:273
    nur55515 Sentyabr 2012 20:14
    HMMM MEN DE DEYILEN BUTUN TEBRIKLERE QOSULURAM.YENI DERS ILI HAMIMIZ UCUN UGURLU OLSUN.
    Sitat: ms_dynamite
    100% bu gün yeni tələbələr uniye gedən kimi bufetə qaçacaqlar...

    HAHAHHA OLDUME GULMEKDEN mocking 1-CI KURSA GETMEYIM YADIMA DUSDU.ILK ZVANOKDA DUSMUSDUK ELE BIL AJDIXDAN CIXMISDIQ.INDI UJE 3-CU KURSDAYAM.1-CI KURSDAR GELENDE O SAAT HISS OLUNUR TEZEDIRLER.

    BUTUN TEBRIKLERE QOSULURAM
  1. Xəbərlər: 93
    Şərhlər:2524
    _Angel_ 15 Sentyabr 2012 20:09
    hamini tebrik edirem ozum de icinde olmaqla)))) 8e kecdim amma 17sinden gedecem) ayy heyacanliyam)) amma heyif ki bizim mekteb hele tokule tokule qalib eh deyirem ne tez boyudumee hele o gun elimde gulle 1ci sinifi gedirdim yadima duwdukce hem aglamaq isteyirem hem de gulmek girl_ten
    --------------------
    Heçnə yox, bircə göz yaşlarımı sənə haram etsəm, CƏNNƏT xəyalın olar!
  1. Xəbərlər: 542
    Şərhlər:2540
    Nina Guney15 Sentyabr 2012 19:40
    Məktəbə Universitete gedən her kesi tebrik edirəm....
    Uğurlarınız bol olsun!
    --------------------
    Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
    bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
    - Hz. Muhammed (s.a.s.)
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:2
    ay nurka15 Sentyabr 2012 17:59
    mende bugun mektebde idim amma sagird kimi yox 1cileri tebrik etmek ucun yuksek ballilari devet etmiwdiler :) cox darixdim uwaqliq ucun
  1. Xəbərlər: 17
    Şərhlər:1531
    ♣_EmRe AyDıN_♣15 Sentyabr 2012 17:46
    9-a keçdim 83 Nömrəli lisey xaraşoo
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:49
    RiRi ♥15 Sentyabr 2012 17:45
    Ugurlar her kese..
    Allah qoysa day bu ilden uni-ye hazirlashiram...
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:792
    RİHANNA GİRL15 Sentyabr 2012 17:10
    Yeni dərs ilinizi təbrik edirik əziz userlər! Ugurlarınız bol olsun! Blik bayramınız mübarək !
    sagol sagol flor
    flor sen menim butun xeberlerimi silirsen sennen yanasi missayka da silir kusdum sizden. bj girl_cray
  1. Xəbərlər: 4
    Şərhlər:722
    FERIDE15 Sentyabr 2012 17:10
    hamiya ugurlar.
  1. Xəbərlər: 0
    Şərhlər:792
    RİHANNA GİRL15 Sentyabr 2012 17:08
    he bu gun getmisdim bilik gunune 1-cilerin ve ya instuta giren telebelerin hamisini tebrik edirem.
    cox isteyirdim mekteb acilsi(guya de zehlemiz gedecek ki tay dersde)
Öncəki 1 2 3 Sonrakı
Məlumat
Sayta Qonaq kimi daxil olan ziyarətçilər rəylərini bildirə bilməzlər. Zəhmət olmasa Qeydiyyatdan Keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.